Lektury i współczesny nastolatek w (nie)nowoczesnej szkole – próba diagnozy i propozycje rozwiązań metodycznych
DOI:
https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.14Słowa kluczowe:
szkoła zdalna i stacjonarna, metody pracy z uczniami, uważne czytanie, lapbook, film, mapa myśliAbstrakt
W odwołaniu do praktyki autorki jako nauczycielki języka polskiego w szkole podstawowej w artykule została przedstawiona krótka diagnoza dotycząca braku zainteresowania uczniów lekturami. Artykuł pokazuje też propozycje pracy z tekstem w czasie zmian (z)reformowanej szkoły zarówno tej zdalnej, jak i stacjonarnej.Pobrania
Opublikowane
2021-12-15
Jak cytować
Motyka, A. (2021). Lektury i współczesny nastolatek
w (nie)nowoczesnej szkole – próba diagnozy
i propozycje rozwiązań metodycznych. Dydaktyka Polonistyczna, 16(7), 186–193. https://doi.org/10.15584/dyd.pol.16.2021.14
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE LITERACKIE I JĘZYKOWE