Recenzja: Paweł Sporek, Przestrzeń aksjologiczna w wybranych podręcznikach gimnazjalnych do kształcenia literacko-kulturowego (1999–2005)

Authors

  • Ryszard Jedliński Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

DOI:

https://doi.org/10.15584/dyd.pol.13.2018.25

Abstract

Tekst jest recenzją książki Pawła Sporka Przestrzeń aksjologiczna w wybranych podręcznikach gimnazjalnych do kształcenia literacko-kulturowego (1999–2005).

Published

2018-12-15

How to Cite

Jedliński, R. (2018). Recenzja: Paweł Sporek, Przestrzeń aksjologiczna w wybranych podręcznikach gimnazjalnych do kształcenia literacko-kulturowego (1999–2005). Dydaktyka Polonistyczna, 13(4), 302–310 . https://doi.org/10.15584/dyd.pol.13.2018.25

Issue

Section

REVIEWS AND DISCUSSIONS