Aktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych

Autor

  • Tomasz Prauzner Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie,Instytut Techniki i Systemów Bezpieczeństwa, Polska https://orcid.org/0000-0002-8792-7794
  • Małgorzata Prauzner Szkoła Podstawowa nr 31 z Oddziałami Integracyjnymi, Częstochowa, Polska
  • Kacper Prauzner Warszawski Uniwersytet Medyczny w Warszawie, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.46

Słowa kluczowe:

efektywność dydaktyczna, programy symulacyjne, badania QEEG

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań encefalograficznych w zakresie aktywności pracy mózgu podczas procesu dydaktycznego. Głównym celem badań jest analiza aktywności poznawczej podczas uczenia się z wykorzystaniem symulacji komputerowych w kształceniu technicznym. Porównano aktywność poznawczą z uwzględnieniem wybranych czynników zakłócających w trakcie pracy ucznia na podstawie obserwacji częstotliwości fal pracy mózgu w badaniach QEEG.

Pobrania

Opublikowane

2019-06-30

Jak cytować

Prauzner, T., Prauzner, M., & Prauzner, K. (2019). Aktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 312–317. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.46

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACYJNE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO