Modelowanie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.1

Słowa kluczowe:

szkoła, nauczyciel, społeczeństwo informacyjne kompetencje nauczyciela

Abstrakt

W artykule przedstawiono systemowe podejście do analizy cech konstytutywnych nauczyciela współczesnej szkoły, która dynamicznie przeobraża się z ujęcia postindustrialnego w szkołę społeczeństwa informacyjnego. Syntetycznym podsumowaniem przeprowadzonych teoretyczno- -praktycznych analiz jest tabelaryczne ujęcie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości – szkoły społeczeństwa informacyjnego.

Pobrania

Opublikowane

2019-03-30

Jak cytować

Furmanek, W., & Walat, W. (2019). Modelowanie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 15–22. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.1

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI