Modelowanie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.1Słowa kluczowe:
szkoła, nauczyciel, społeczeństwo informacyjne kompetencje nauczycielaAbstrakt
W artykule przedstawiono systemowe podejście do analizy cech konstytutywnych nauczyciela współczesnej szkoły, która dynamicznie przeobraża się z ujęcia postindustrialnego w szkołę społeczeństwa informacyjnego. Syntetycznym podsumowaniem przeprowadzonych teoretyczno- -praktycznych analiz jest tabelaryczne ujęcie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości – szkoły społeczeństwa informacyjnego.Pobrania
Opublikowane
2019-03-30
Jak cytować
Furmanek, W., & Walat, W. (2019). Modelowanie kompetencji nauczyciela szkoły przyszłości. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 15–22. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.1
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.