Infografika – aktywizujące środowisko edukacyjne
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.17Słowa kluczowe:
infografika, e-learning, edukacja akademicka, aktywizacja, publikowanie info-grafiki, tworzenie infografiki, animowana infografika, LCMSAbstrakt
tworzenia w celu efektywnej wizualizacji informacji, danych i wiedzy oraz publikowania ich w portalach LCMS dla osiągnięcia celów pedagogicznych. Zwraca uwagę na znaczenie, jakie mają w stymulowaniu studentów do aktywnego i kreatywnego uczestniczenia w procesie uczenia się. Podkreśla także ich ogromną rolę w innowacyjnej edukacji, w szczególności we współczesnej edukacji akademickiej, której zadaniem jest wspieranie każdego studenta w rozwoju umiejętności twardych i miękkich potrzebnych do osiągnięcia sukcesu w zmieniającym się środowisku pracy. Zdaniem autorów infografiki czynią zwłaszcza kształcenie zdalne jeszcze bardziej interaktywnym, stymulującym i satysfakcjonującym doświadczeniem.Pobrania
Opublikowane
2018-06-30
Jak cytować
REN-KURC, A., ROSZAK, M., KOWALEWSKI, W., MOKWA-TARNOWSKA, I., & DUTKIEWICZ, A. (2018). Infografika – aktywizujące środowisko edukacyjne. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 129–137. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.17
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY ZASTOSOWAŃ ICT W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.