Podnoszenie kompetencji informacyjnych kadry akademickiej Uniwersytetu Rzeszowskiego w zakresie stosowania metod i technik kształcenia na odległość*
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.26Słowa kluczowe:
kształcenie na odległość, e-learning, kształcenie hybrydowe, kompetencje informacyjneAbstrakt
W artykule przedstawiony został przegląd najważniejszych przedsięwzięć, jakie zostały pod-jęte na Uniwersytecie Rzeszowskim w celu podniesienia kompetencji informacyjnych kadry aka-demickiej w zakresie stosowania metod i technik kształcenia na odległość. Działania realizowane przez Uniwersyteckie Centrum Kształcenia na Odległość w pełni wpisują się w jedno z głównych zadań uczelni wyższych, jakim jest realizacja procesu ciągłego doskonalenia jakości kształcenia, oraz stanowi jeden z ważnych wskaźników jakości kształcenia uniwersyteckiego.Pobrania
Opublikowane
2018-06-30
Jak cytować
TUCZYŃSKI, K. (2018). Podnoszenie kompetencji informacyjnych kadry akademickiej Uniwersytetu Rzeszowskiego w zakresie stosowania metod i technik kształcenia na odległość*. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 195–200. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.26
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI DOROSŁYCH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.