Podnoszenie kompetencji informacyjnych kadry akademickiej Uniwersytetu Rzeszowskiego w zakresie stosowania metod i technik kształcenia na odległość*

Autor

  • KRYSTIAN TUCZYŃSKI Magister inżynier, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.26

Słowa kluczowe:

kształcenie na odległość, e-learning, kształcenie hybrydowe, kompetencje informacyjne

Abstrakt

W artykule przedstawiony został przegląd najważniejszych przedsięwzięć, jakie zostały pod-jęte na Uniwersytecie Rzeszowskim w celu podniesienia kompetencji informacyjnych kadry aka-demickiej w zakresie stosowania metod i technik kształcenia na odległość. Działania realizowane przez Uniwersyteckie Centrum Kształcenia na Odległość w pełni wpisują się w jedno z głównych zadań uczelni wyższych, jakim jest realizacja procesu ciągłego doskonalenia jakości kształcenia, oraz stanowi jeden z ważnych wskaźników jakości kształcenia uniwersyteckiego.

Pobrania

Opublikowane

2018-06-30

Jak cytować

TUCZYŃSKI, K. (2018). Podnoszenie kompetencji informacyjnych kadry akademickiej Uniwersytetu Rzeszowskiego w zakresie stosowania metod i technik kształcenia na odległość*. Journal of Education, Technology and Computer Science, 24(2), 195–200. https://doi.org/10.15584/eti.2018.2.26

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI DOROSŁYCH