Tablica interaktywna w pracy współczesnego nauczyciela szkoły podstawowej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.18Słowa kluczowe:
przemiany procesu kształcenia, tablica interaktywna, kompetencje medialne nauczycieliAbstrakt
W obliczu dynamicznych przeobrażeń społecznych oraz wyzwań, przed którymi stoi ludz-kość, a także przeobrażeń w mentalności i podejściu do życia współczesnych dzieci i młodzieży zmianie powinny ulec sposoby oddziaływania szkoły. Wychodząc tym zjawiskom naprzeciw, powinna ona w większym aniżeli dotąd stopniu wykorzystywać nowoczesne technologie eduka-cyjne. Duże możliwości w tym względzie daje np. tablica interaktywna. Odpowiednie jej zastoso-wanie podnosi efektywność pracy nauczyciela, a także zwiększa atrakcyjność zajęć, odpowiadając zapotrzebowaniu uczniów na konkretny rodzaj bodźców i aktywności. Tablica interaktywna staje się powoli codziennością szkoły, jednak istnieje ciągle wiele czynników, które ograniczają jej wykorzystanie.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
MAMROŁ, A. (2018). Tablica interaktywna w pracy współczesnego nauczyciela szkoły podstawowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 144–153. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.18
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNO-INFORMACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.