Przedmiot przysposobienie obronne jako element budowania systemu bezpieczeństwa

Autor

  • MARLENA LOREK Doktor, Politechnika Rzeszowska, Wydział Zarządzania, Zakład Nauki o Bezpieczeństwie, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.23

Słowa kluczowe:

bezpieczeństwo, edukacja dla bezpieczeństwa, przysposobienie obronne, edukacja, system bezpieczeństwa

Abstrakt

W niniejszym artykule chciałabym zwrócić uwagę na tradycję przysposobienia obronnego ja-ko przedmiotu w edukacji szkolnej oraz rolę, jaką może ono odegrać w budowaniu współczesnego systemu bezpieczeństwa w Polsce w przypadku, gdyby powrócił do siatki przedmiotów w szko-łach średnich.

Opublikowane

2018-03-30

Jak cytować

LOREK, M. (2018). Przedmiot przysposobienie obronne jako element budowania systemu bezpieczeństwa. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 182–186. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.23

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION