Przedmiot przysposobienie obronne jako element budowania systemu bezpieczeństwa
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.23Słowa kluczowe:
bezpieczeństwo, edukacja dla bezpieczeństwa, przysposobienie obronne, edukacja, system bezpieczeństwaAbstrakt
W niniejszym artykule chciałabym zwrócić uwagę na tradycję przysposobienia obronnego ja-ko przedmiotu w edukacji szkolnej oraz rolę, jaką może ono odegrać w budowaniu współczesnego systemu bezpieczeństwa w Polsce w przypadku, gdyby powrócił do siatki przedmiotów w szko-łach średnich.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
LOREK, M. (2018). Przedmiot przysposobienie obronne jako element budowania systemu bezpieczeństwa. Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 182–186. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.23
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.