Młodzież licealna o swoich umiejętnościach uczenia się (na przykładzie badań w szkołach rzeszowskich)
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.46Słowa kluczowe:
młodzież licealna, umiejętność uczenia się, nastawienie i motywacja do uczenia sięAbstrakt
Artykuł prezentuje wyniki badań poświęconych uczeniu się młodzieży, przeprowadzonych przez autorkę wśród uczniów kończących liceum ogólnokształcące. Badania sondażowe pozwoliły zebrać informacje o nastawieniu i motywacji do uczenia się i nabywania wiedzy przez licealistów oraz poziomie ich umiejętności w tym zakresie.Pobrania
Opublikowane
2018-03-30
Jak cytować
SZUMNA, D. (2018). Młodzież licealna o swoich umiejętnościach uczenia się (na przykładzie badań w szkołach rzeszowskich). Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 338–344. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.46
Numer
Dział
PROBLEMY DYDAKTYKI SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.