Młodzież licealna o swoich umiejętnościach uczenia się (na przykładzie badań w szkołach rzeszowskich)

Autor

  • DOROTA SZUMNA Doktor, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki i Systemów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.46

Słowa kluczowe:

młodzież licealna, umiejętność uczenia się, nastawienie i motywacja do uczenia się

Abstrakt

Artykuł prezentuje wyniki badań poświęconych uczeniu się młodzieży, przeprowadzonych przez autorkę wśród uczniów kończących liceum ogólnokształcące. Badania sondażowe pozwoliły zebrać informacje o nastawieniu i motywacji do uczenia się i nabywania wiedzy przez licealistów oraz poziomie ich umiejętności w tym zakresie.

Opublikowane

2018-03-30

Jak cytować

SZUMNA, D. (2018). Młodzież licealna o swoich umiejętnościach uczenia się (na przykładzie badań w szkołach rzeszowskich). Journal of Education, Technology and Computer Science, 23(1), 338–344. https://doi.org/10.15584/eti.2018.1.46

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION