Kompetencje językowe przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (na przykładzie prac dyplomowych)
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.11Słowa kluczowe:
kompetencje językowe nauczycieli, edukacja wczesnoszkolna, kształcenie nauczycieliAbstrakt
Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie poziomu językowych kompetencji studentów – przyszłych nauczycieli. Autorzy pokazują przykłady błędów, które pojawiają się w pracach dyplomowych studiujących. Zwracają uwagę na skutki ujawnionych usterek w komunikowaniu wyników prowadzonych badań oraz na efekty błędnych użyć określonych struktur językowych mających swe czysto komunikacyjne i kulturowe konsekwencje. Postulują zmiany w sposobie myślenia o roli nauki o kulturze języka w programach studiów pedagogicznych.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
Szumna, D., & Kalandyk, M. (2017). Kompetencje językowe przyszłych nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej (na przykładzie prac dyplomowych). Journal of Education, Technology and Computer Science, 19(1), 92–100. https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.11
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.