Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.31Słowa kluczowe:
wizerunek pracodawcy, firmowe strony internetoweAbstrakt
Internet jest obecnie jednym z podstawowych kanałów informacyjnych wykorzystywanych do budowania wizerunku pracodawcy. Posiadanie firmowej strony WWW jest warunkiem istnienia firmy w globalnej sieci internetowej i jednocześnie dostępu do kluczowego zasobu firmy, jakim są jej pracownicy. Celem artykułu jest wykazanie istotnej roli firmowych stron internetowych w tworzeniu po-zytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy. Na wstępie omówiono istotę i wskazano na znacze-nie wizerunku dla przedsiębiorstwa. Następnie zaprezentowano potencjalne korzyści dla firmy z punktu widzenia klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Główną część rozważań poświęcono analizie zawartości firmowych stron WWW oraz zakładki kariera, a także możliwości ich wyko-rzystania w budowaniu relacji z pracownikami i kandydatami.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
WAWER, M. (2017). Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 245–253. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.31
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.