Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy

Autor

  • MONIKA WAWER Doktor inżynier, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych, Insty-tut Ekonomii i Zarządzania, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.31

Słowa kluczowe:

wizerunek pracodawcy, firmowe strony internetowe

Abstrakt

Internet jest obecnie jednym z podstawowych kanałów informacyjnych wykorzystywanych do budowania wizerunku pracodawcy. Posiadanie firmowej strony WWW jest warunkiem istnienia firmy w globalnej sieci internetowej i jednocześnie dostępu do kluczowego zasobu firmy, jakim są jej pracownicy. Celem artykułu jest wykazanie istotnej roli firmowych stron internetowych w tworzeniu po-zytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy. Na wstępie omówiono istotę i wskazano na znacze-nie wizerunku dla przedsiębiorstwa. Następnie zaprezentowano potencjalne korzyści dla firmy z punktu widzenia klientów zewnętrznych i wewnętrznych. Główną część rozważań poświęcono analizie zawartości firmowych stron WWW oraz zakładki kariera, a także możliwości ich wyko-rzystania w budowaniu relacji z pracownikami i kandydatami.

Pobrania

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

WAWER, M. (2017). Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 245–253. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.31

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ