Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, “Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective”, Edition: 1, Publisher: Palacký University of Olomouc 2017, p. 172. ISBN: 978-80-244-5093-3. DOI: 10.5507/pdf.17.244500933
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.52Słowa kluczowe:
Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective, Edition: 1, Publisher: Palacký University of Olomouc 2017, p. 172. ISBN: 978-80-244-5093-3. DOI: 10.5507/pdf.17.244500933Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
WALAT, W. (2017). Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, “Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective”, Edition: 1, Publisher: Palacký University of Olomouc 2017, p. 172. ISBN: 978-80-244-5093-3. DOI: 10.5507/pdf.17.244500933. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 385–386. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.52
Numer
Dział
RECENZJE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.