Percepcja czasu przez nauczycieli przedmiotów zawodowych w świecie nowych technologii

Autor

  • BRONISŁAW ANDRZEJ SAMUJŁO Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica, Instytut Przyrodniczo-Techniczny w Zamościu, Polska
  • MAŁGORZATA AGNIESZKA SAMUJŁO Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Instytut Pedagogiki, Zakład Pedeutologii i Edukacji Zdrowotnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.23

Słowa kluczowe:

nauczyciel, nauczanie, percepcja czasu, nowe technologie

Abstrakt

Umiejętne zarządzanie swoim czasem nabiera szczególnego znaczenia we współczesnym świecie. W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii przez nauczycieli w pracy zawodowej oraz badania nad subiektywną percepcją czasu.

Opublikowane

2017-09-30

Jak cytować

SAMUJŁO, B. A., & SAMUJŁO, M. A. (2017). Percepcja czasu przez nauczycieli przedmiotów zawodowych w świecie nowych technologii. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 163–169. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.23

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora