Zarządzanie czasem a wymiary profesjonalizmu nauczyciela
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.2Słowa kluczowe:
nauczyciel, profesjonalizm, zarządzanie czasemAbstrakt
Dobre zarządzanie czasem jest szczególnie ważne w pracy szkoły. W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania czasu w kontekście profesjonalizmu nauczycieli oraz badania nad subiektywną percepcją zarządzania czasem w powiązaniu z efektywnością działań i kompetencjami zawodowymi potrzebnymi w zmieniającej się rzeczywistości.Pobrania
Opublikowane
2019-03-30
Jak cytować
Samujło, B. A., & Samujło, M. A. (2019). Zarządzanie czasem a wymiary profesjonalizmu nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 23–28. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.2
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.