Zarządzanie czasem a wymiary profesjonalizmu nauczyciela

Autor

  • Bronisław Andrzej Samujło Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, Instytut Przyrodniczo-Techniczny, Polska https://orcid.org/0000-0002-2200-8471
  • Małgorzata Agnieszka Samujło Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Wydział Pedagogiki i Psychologii, Instytut Pedagogiki, Zakład Pedeutologii i Edukacji Zdrowotnej, Polska https://orcid.org/0000-0003-1029-6020

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.2

Słowa kluczowe:

nauczyciel, profesjonalizm, zarządzanie czasem

Abstrakt

Dobre zarządzanie czasem jest szczególnie ważne w pracy szkoły. W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania czasu w kontekście profesjonalizmu nauczycieli oraz badania nad subiektywną percepcją zarządzania czasem w powiązaniu z efektywnością działań i kompetencjami zawodowymi potrzebnymi w zmieniającej się rzeczywistości.

Pobrania

Opublikowane

2019-03-30

Jak cytować

Samujło, B. A., & Samujło, M. A. (2019). Zarządzanie czasem a wymiary profesjonalizmu nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 27(1), 23–28. https://doi.org/10.15584/eti.2019.1.2

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI