Percepcja czasu przez nauczycieli przedmiotów zawodowych w świecie nowych technologii
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.23Słowa kluczowe:
nauczyciel, nauczanie, percepcja czasu, nowe technologieAbstrakt
Umiejętne zarządzanie swoim czasem nabiera szczególnego znaczenia we współczesnym świecie. W artykule przedstawiono możliwości wykorzystania nowoczesnych technologii przez nauczycieli w pracy zawodowej oraz badania nad subiektywną percepcją czasu.Pobrania
Opublikowane
2017-09-30
Jak cytować
SAMUJŁO, B. A., & SAMUJŁO, M. A. (2017). Percepcja czasu przez nauczycieli przedmiotów zawodowych w świecie nowych technologii. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 163–169. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.23
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA I DOKSZTAŁCANIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.