Nadmiarowość informacji ery społeczeństwa informacyjnego wyzwaniem dla nauczyciela
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.31Słowa kluczowe:
jakość informacji, społeczeństwo informacyjne, nauczyciel, praktyka edukacyjnaAbstrakt
Zmiany w przestrzeni medialnej stawiają przed współczesnym nauczycielem szereg wyzwań. Jednym z nich jest dotarcie do informacji o wysokiej jakości w sytuacji zalewu informacji. Edukacja musi być oparta na aktualnej wiedzy, której przekazanie jest zadaniem nauczyciela. Jego wiedzę natomiast budują informacje pozyskiwane z różnych źródeł. Artykuł proponuje zestaw kryteriów, jakie powinny być wykorzystywane do określenia jakości informacji.Pobrania
Opublikowane
2017-09-30
Jak cytować
CZOPEK, J. (2017). Nadmiarowość informacji ery społeczeństwa informacyjnego wyzwaniem dla nauczyciela. Journal of Education, Technology and Computer Science, 21(3), 225–230. https://doi.org/10.15584/eti.2017.3.31
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.