Skuteczność kształcenia akademickiego w formule e-learningu. Wybrane aspekty
Słowa kluczowe:
e-learning, kompetencje informatyczne, skutecznośćAbstrakt
W artykule skupiono się na skuteczności kształcenia akademickiego w formie e-learningu, re-prezentowanego przez umiejętności w zakresie nowoczesnych technik komunikacyjno-informa-tycznych (ICT) lub technik informatycznych (IT). W tym celu dokonano przeglądu literatury oraz przeprowadzono badania ankietowe. Pozytywnie zweryfikowano tezę, iż kształcenie w formule e-learningu skutecznie oddziałuje na podniesienie kompetencji informatycznych studenta.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
ORDON, U., & SOŁTYSIAK, W. (2017). Skuteczność kształcenia akademickiego w formule e-learningu. Wybrane aspekty. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 39–43. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6356
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION