Skuteczność kształcenia akademickiego w formule e-learningu. Wybrane aspekty

Autor

  • Urszula ORDON
  • Wioletta SOŁTYSIAK

Słowa kluczowe:

e-learning, kompetencje informatyczne, skuteczność

Abstrakt

W artykule skupiono się na skuteczności kształcenia akademickiego w formie e-learningu, re-prezentowanego przez umiejętności w zakresie nowoczesnych technik komunikacyjno-informa-tycznych (ICT) lub technik informatycznych (IT). W tym celu dokonano przeglądu literatury oraz przeprowadzono badania ankietowe. Pozytywnie zweryfikowano tezę, iż kształcenie w formule e-learningu skutecznie oddziałuje na podniesienie kompetencji informatycznych studenta.

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

ORDON, U., & SOŁTYSIAK, W. (2017). Skuteczność kształcenia akademickiego w formule e-learningu. Wybrane aspekty. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 39–43. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6356

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION