Skuteczność kształcenia akademickiego w formule e-learningu. Wybrane aspekty
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.5Słowa kluczowe:
e-learning, kompetencje informatyczne, skutecznośćAbstrakt
W artykule skupiono się na skuteczności kształcenia akademickiego w formie e-learningu, re-prezentowanego przez umiejętności w zakresie nowoczesnych technik komunikacyjno-informa-tycznych (ICT) lub technik informatycznych (IT). W tym celu dokonano przeglądu literatury oraz przeprowadzono badania ankietowe. Pozytywnie zweryfikowano tezę, iż kształcenie w formule e-learningu skutecznie oddziałuje na podniesienie kompetencji informatycznych studenta.Pobrania
Opublikowane
2016-03-30
Jak cytować
ORDON, U., & SOŁTYSIAK, W. (2016). Skuteczność kształcenia akademickiego w formule e-learningu. Wybrane aspekty. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 39–43. https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.5
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.