WWW jako nowoczesna tablica
Słowa kluczowe:
internet, edukacja, nauczanie, obawy, zalety, młodzież, angielski jako język obcy, komunikacja, zmiany, niechęć, dostosowanieAbstrakt
Niniejszy artykuł porusza kwestię zmian, jakie zachodzą w obszarze nauczania języka obcego, a które związane są z wprowadzaniem nowych technologii do szkół w Polsce. Porównano, jak zmiany te wpływają na uczniów oraz nauczycieli tak w Polsce, jak w Stanach Zjednoczonych. Podkreślono również, że polscy nauczyciele bardzo niechętnie podchodzą do wdrażania narzędzi cyfrowych do procesu edukacji. Wyodrębniono także przyczyny lęków i obaw nauczycieli na całym świecie, związanych z takim zmianami.Pobrania
Opublikowane
2015-09-30
Jak cytować
ZAPAŁA-KRAJ, M., & BABIARZ, M. Z. (2015). WWW jako nowoczesna tablica. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 26–32. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6431
Numer
Dział
EDUKACJA INFORMATYCZNA I INFORMACYJNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.