WWW jako nowoczesna tablica

Autor

  • Marta ZAPAŁA-KRAJ Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polska
  • Mirosław Zbigniew BABIARZ Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polska

Słowa kluczowe:

internet, edukacja, nauczanie, obawy, zalety, młodzież, angielski jako język obcy, komunikacja, zmiany, niechęć, dostosowanie

Abstrakt

Niniejszy artykuł porusza kwestię zmian, jakie zachodzą w obszarze nauczania języka obcego, a które związane są z wprowadzaniem nowych technologii do szkół w Polsce. Porównano, jak zmiany te wpływają na uczniów oraz nauczycieli tak w Polsce, jak w Stanach Zjednoczonych. Podkreślono również, że polscy nauczyciele bardzo niechętnie podchodzą do wdrażania narzędzi cyfrowych do procesu edukacji. Wyodrębniono także przyczyny lęków i obaw nauczycieli na całym świecie, związanych z takim zmianami.

Pobrania

Opublikowane

2015-09-30

Jak cytować

ZAPAŁA-KRAJ, M., & BABIARZ, M. Z. (2015). WWW jako nowoczesna tablica. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 26–32. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6431

Numer

Dział

EDUKACJA INFORMATYCZNA I INFORMACYJNA