Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji webowych z wykorzystaniem frameworka Djano w Pythonie

Autor

  • Paweł DYMORA
  • Mirosław MAZUREK
  • Jakub RYWKA

Słowa kluczowe:

nauczanie, Python, bazy danych, SQLite, Django

Abstrakt

W artykule przedstawiono proces tworzenia interaktywnych aplikacji webowych wykorzystujących język programowania wysokiego poziomu Python, framework sieciowy Django, język znaczników HTML, kaskadowe arkusze stylów CSS oraz skryptowy język programowania JavaScript. Celem artykułu jest zapoznanie studenta z procesem opracowania całego projektu technicznego obejmującego zarówno środowisko programistyczne, wzorce projektowe, biblioteki wraz z przygotowaniem analizy funkcjonalnej aplikacji.

Opublikowane

2015-09-30

Jak cytować

DYMORA, P., MAZUREK, M., & RYWKA, J. (2015). Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji webowych z wykorzystaniem frameworka Djano w Pythonie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 302–307. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6472

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION