Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji webowych z wykorzystaniem frameworka Djano w Pythonie

Autor

  • Paweł DYMORA Politechnika Rzeszowska, Polska
  • Mirosław MAZUREK Politechnika Rzeszowska, Polska
  • Jakub RYWKA Politechnika Rzeszowska, Polska

Słowa kluczowe:

nauczanie, Python, bazy danych, SQLite, Django

Abstrakt

W artykule przedstawiono proces tworzenia interaktywnych aplikacji webowych wykorzystujących język programowania wysokiego poziomu Python, framework sieciowy Django, język znaczników HTML, kaskadowe arkusze stylów CSS oraz skryptowy język programowania JavaScript. Celem artykułu jest zapoznanie studenta z procesem opracowania całego projektu technicznego obejmującego zarówno środowisko programistyczne, wzorce projektowe, biblioteki wraz z przygotowaniem analizy funkcjonalnej aplikacji.

Pobrania

Opublikowane

2015-09-30

Jak cytować

DYMORA, P., MAZUREK, M., & RYWKA, J. (2015). Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji webowych z wykorzystaniem frameworka Djano w Pythonie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 302–307. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6472

Inne teksty tego samego autora