Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji webowych z wykorzystaniem frameworka Djano w Pythonie
Słowa kluczowe:
nauczanie, Python, bazy danych, SQLite, DjangoAbstrakt
W artykule przedstawiono proces tworzenia interaktywnych aplikacji webowych wykorzystujących język programowania wysokiego poziomu Python, framework sieciowy Django, język znaczników HTML, kaskadowe arkusze stylów CSS oraz skryptowy język programowania JavaScript. Celem artykułu jest zapoznanie studenta z procesem opracowania całego projektu technicznego obejmującego zarówno środowisko programistyczne, wzorce projektowe, biblioteki wraz z przygotowaniem analizy funkcjonalnej aplikacji.Pobrania
Opublikowane
2015-09-30
Jak cytować
DYMORA, P., MAZUREK, M., & RYWKA, J. (2015). Dydaktyczne aspekty projektowania aplikacji webowych
z wykorzystaniem frameworka Djano w Pythonie. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 302–307. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6472
Numer
Dział
PODSTAWY INFORMATYKI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.