Nauczanie na kierunku biotechnologia umiejętności pracy w laboratorium na przykładzie badań przeżywalności komórek w hodowli in vitro
Słowa kluczowe:
nauczanie praktycznych umiejętności, żywotność, kolorymetryczny test MTT, błękit trypanu, biotechnologiaAbstrakt
Nauka na kierunku biotechnologia na Uniwersytecie Rzeszowskim daje możliwość praktycznego wykorzystania wiedzy teoretycznej zdobytej podczas studiów do pracy laboratoryjnej. Wnikliwe poznanie technik laboratoryjnych ułatwia dostosowanie się do obecnych wymogów rynku pracy. W artykule przedstawiono zagadnienia badań witalności komórek hodowanych w warunkach in vitro jako przykład zastosowania praktycznego wiedzy teoretycznej zdobytej w czasie wykładów.Pobrania
Opublikowane
2015-06-30
Jak cytować
KOZIOROWSKA, A., & MAJCHROWICZ, L. (2015). Nauczanie na kierunku biotechnologia umiejętności pracy
w laboratorium na przykładzie badań przeżywalności
komórek w hodowli in vitro. Journal of Education, Technology and Computer Science, 12(2), 75–79. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6495
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.