Nauczanie na kierunku biotechnologia umiejętności pracy w laboratorium na przykładzie badań przeżywalności komórek w hodowli in vitro

Autor

  • Anna KOZIOROWSKA Uniwersytet Rzeszowski, Polska
  • Lena MAJCHROWICZ Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

nauczanie praktycznych umiejętności, żywotność, kolorymetryczny test MTT, błękit trypanu, biotechnologia

Abstrakt

Nauka na kierunku biotechnologia na Uniwersytecie Rzeszowskim daje możliwość praktycznego wykorzystania wiedzy teoretycznej zdobytej podczas studiów do pracy laboratoryjnej. Wnikliwe poznanie technik laboratoryjnych ułatwia dostosowanie się do obecnych wymogów rynku pracy. W artykule przedstawiono zagadnienia badań witalności komórek hodowanych w warunkach in vitro jako przykład zastosowania praktycznego wiedzy teoretycznej zdobytej w czasie wykładów.

Pobrania

Opublikowane

2015-06-30

Jak cytować

KOZIOROWSKA, A., & MAJCHROWICZ, L. (2015). Nauczanie na kierunku biotechnologia umiejętności pracy w laboratorium na przykładzie badań przeżywalności komórek w hodowli in vitro. Journal of Education, Technology and Computer Science, 12(2), 75–79. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6495

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI OGÓLNEJ

Inne teksty tego samego autora