Problemowa metoda nauczania jako forma zajęć na kierunku biotechnologia
Słowa kluczowe:
problemowa metoda nauczania, biotechnologiaAbstrakt
Obecny postęp wiedzy w dziedzinie nauk biotechnologicznych uniemożliwia prezentowanie całości materiału w procesie dydaktycznym i zmusza do weryfikacji metod nauczania. Ponadto współczesny gwałtowny rozwój biotechnologiczny wymusza konieczność ciągłej weryfikacji i aktualizacji wiedzy oraz uczenia się nowych metod doświadczalnych. Nauczanie i uczenie się w oparciu o rozwiązywanie złożonych i dobrze postawionych problemów biotechnologicznych daje studentom możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów, samodzielnego zdobywania wiedzy oraz podejmowania decyzji w nowych sytuacjach, co zwiększa ich kompetencje zawodowe i pozwoli im sprostać wyzwaniom współczesności.Pobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
KOZIOROWSKA, A., & ROMEROWICZ-MISIELAK, M. (2014). Problemowa metoda nauczania jako forma zajęć
na kierunku biotechnologia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 476–480. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6702
Numer
Dział
DYDAKTYKA SZKOŁY WYŻSZEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.