Marketyzacja usług edukacyjnych
Słowa kluczowe:
marketyzacja usług edukacyjnych, rywalizacja szkół, dobra marka, szkoła jakości.Abstrakt
W artykule przedstawiono wpływ urynkowienia gospodarki na polską oświatę. Wskazano również przyczyny rywalizacji szkół, ich walkę o tzw. dobrą markę oraz wyjaśniono, na czym polega mechanizm konkurencji na rynku polskich usług oświatowych.Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
ZABORNIAK, M. (2015). Marketyzacja usług edukacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 183–187. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6544
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.