Zagrożenia zrównoważonego rozwoju dyrektora polskiej szkoły

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.3

Słowa kluczowe:

zrównoważony rozwój, zrównoważony rozwój edukacyjny, przywództwo edukacyjne, dzielenie się przywództwem gospodarka, środowisko społeczeństwo, edukacja, dyrektor szkoły

Abstrakt

W artykule przedstawiono istotę zrównoważonego rozwoju oraz osiem współczesnych zagrożeń zrównoważonego rozwoju edukacji w odniesieniu do dyrektorów polskich szkół. We wnioskach natomiast wskazano na niebywałą rolę dyrektorów polskich szkół w rozwoju świadomości obecnych oraz przyszłych pokoleń na temat zrównoważonego rozwoju w bardzo zmiennym zglobalizowanym świecie. Artykuł skłania do refleksji nad „naszą wspólną przyszłością”.

Pobrania

Opublikowane

2019-09-30

Jak cytować

Zaborniak, M. (2019). Zagrożenia zrównoważonego rozwoju dyrektora polskiej szkoły. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 27–32. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.3

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ