Zagrożenia zrównoważonego rozwoju dyrektora polskiej szkoły
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.3Słowa kluczowe:
zrównoważony rozwój, zrównoważony rozwój edukacyjny, przywództwo edukacyjne, dzielenie się przywództwem gospodarka, środowisko społeczeństwo, edukacja, dyrektor szkołyAbstrakt
W artykule przedstawiono istotę zrównoważonego rozwoju oraz osiem współczesnych zagrożeń zrównoważonego rozwoju edukacji w odniesieniu do dyrektorów polskich szkół. We wnioskach natomiast wskazano na niebywałą rolę dyrektorów polskich szkół w rozwoju świadomości obecnych oraz przyszłych pokoleń na temat zrównoważonego rozwoju w bardzo zmiennym zglobalizowanym świecie. Artykuł skłania do refleksji nad „naszą wspólną przyszłością”.Pobrania
Opublikowane
2019-09-30
Jak cytować
Zaborniak, M. (2019). Zagrożenia zrównoważonego rozwoju dyrektora polskiej szkoły. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 27–32. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.3
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI FORMALNEJ I NIEFORMALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.