Kompetencje komunikacyjne uczniów kończących szkołę podstawową w zakresie pojęć technicznych

Autor

  • Waldemar LIB Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

kompetencja językowa, kompetencja komunikacyjna, rozumienie pojęć technicznych

Abstrakt

W artykule przedstawione są wyniki badań autora nad kompetencjami komunikacyjnymi w zakresie pojęć technicznych. W obecnych czasach są one podstawową sprawnego komunikowania się człowieka z wykorzystaniem języka naturalnego. Stanowią także główny komponent niezbędny w pozyskiwaniu informacji z różnych źródeł oraz oceny ich jakości i przydatności w funkcjonowaniu jednostki ze szczególnym uwzględnieniem procesu nauczania-uczenia się

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

LIB, W. (2014). Kompetencje komunikacyjne uczniów kończących szkołę podstawową w zakresie pojęć technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 69–80. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6639

Numer

Dział

EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA