Modyfikacja programu kształcenia z zakresu technik informacyjnych w szkole średniej

Autor

  • Piotr KISIEL Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

struktury trójwymiarowe, proces modelowania, wizualizacje przestrzenne, program nauczania szkoły średniej

Abstrakt

Umiejętność trójwymiarowego wizualizowania za pomocą komputera staje się obecnie jedną z ważniejszych umiejętności współczesnego inżyniera i nie jest już tylko domeną grafika komputerowego. Ze względu na złożoność procesu modelowania, jak teŜ na atrakcyjność i siłę przekazu referat podnosi kwestię wprowadzenia elementów projektowania przestrzennego i struktur trójwymiarowych do programu nauczania technologii informacyjnej szkoły średniej i opisuje efekty przeprowadzonej innowacji edukacyjnej.

Pobrania

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

KISIEL, P. (2012). Modyfikacja programu kształcenia z zakresu technik informacyjnych w szkole średniej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 142–148. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6907

Numer

Dział

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI