Modyfikacja programu kształcenia z zakresu technik informacyjnych w szkole średniej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
struktury trójwymiarowe, proces modelowania, wizualizacje przestrzenne, program nauczania szkoły średniejAbstrakt
Umiejętność trójwymiarowego wizualizowania za pomocą komputera staje się obecnie jedną z ważniejszych umiejętności współczesnego inżyniera i nie jest już tylko domeną grafika komputerowego. Ze względu na złożoność procesu modelowania, jak teŜ na atrakcyjność i siłę przekazu referat podnosi kwestię wprowadzenia elementów projektowania przestrzennego i struktur trójwymiarowych do programu nauczania technologii informacyjnej szkoły średniej i opisuje efekty przeprowadzonej innowacji edukacyjnej.Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
KISIEL, P. (2012). Modyfikacja programu kształcenia z zakresu technik
informacyjnych w szkole średniej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 142–148. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION