Modyfikacja programu kształcenia z zakresu technik informacyjnych w szkole średniej
Słowa kluczowe:
struktury trójwymiarowe, proces modelowania, wizualizacje przestrzenne, program nauczania szkoły średniejAbstrakt
Umiejętność trójwymiarowego wizualizowania za pomocą komputera staje się obecnie jedną z ważniejszych umiejętności współczesnego inżyniera i nie jest już tylko domeną grafika komputerowego. Ze względu na złożoność procesu modelowania, jak teŜ na atrakcyjność i siłę przekazu referat podnosi kwestię wprowadzenia elementów projektowania przestrzennego i struktur trójwymiarowych do programu nauczania technologii informacyjnej szkoły średniej i opisuje efekty przeprowadzonej innowacji edukacyjnej.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
KISIEL, P. (2012). Modyfikacja programu kształcenia z zakresu technik
informacyjnych w szkole średniej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 142–148. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6907
Numer
Dział
INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.