Zmiany w kształceniu zawodowym wynikające z zastosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych

Autor

  • Ladislav VÁRKOLY Dubnica Institute of Technology in Dubnica nad Váhom, Slovak Republic
  • René KLAUČO Dubnica Institute of Technology in Dubnica nad Váhom, Slovak Republic

Słowa kluczowe:

kształcenie zawodowe, efektywność, multimedia, wirtualne, laboratorium, smartfon, tablet

Abstrakt

Artykuł poświęcony jest możliwości wykorzystania w nauczaniu przedmiotów zawodowych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Poprzez wizualizację treści kształcenia proces nauczania-uczenia się jest dla uczących się bardziej interesujący, a zatem bardziej atrakcyjny i efektywny.

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

VÁRKOLY, L., & KLAUČO, R. (2012). Zmiany w kształceniu zawodowym wynikające z zastosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 167–172. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6910

Numer

Dział

NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE