Zmiany w kształceniu zawodowym wynikające z zastosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych
Słowa kluczowe:
kształcenie zawodowe, efektywność, multimedia, wirtualne, laboratorium, smartfon, tabletAbstrakt
Artykuł poświęcony jest możliwości wykorzystania w nauczaniu przedmiotów zawodowych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Poprzez wizualizację treści kształcenia proces nauczania-uczenia się jest dla uczących się bardziej interesujący, a zatem bardziej atrakcyjny i efektywny.
Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
VÁRKOLY, L., & KLAUČO, R. (2012). Zmiany w kształceniu zawodowym wynikające z zastosowania
nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 167–172. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6910
Numer
Dział
NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.