O właściwościach achmeologii, czyli uczeniu się dorosłego człowieka
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
edukacja zawodowa, achmeologia, metodologia badańAbstrakt
Dużą trudnością w zarządzaniu okazuje się wydzielenie językoznawstwa, psychologii, pedagogiki i psychoterapii w oddzielnych kategoriach, kiedy w ramach jednorazowych badań są niepodzielnym pojęciowym, doświadczalnym i praktycznym kompleksem problemowym funkcjonującym jako jednorodny organizm. Celem przedstawionych tu rozważań jest próba częściowej odpowiedzi w kilku punktach ze wskazaniem wspólnych obszarów przenikania się poszczególnych kategorii badawczych. Chodzi o przygotowanie pełnego zbiorczego modelu umożliwiającego rozwiązanie zadanych problemów badawczych.Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
TSYMBAL, S. (2010). O właściwościach achmeologii, czyli uczeniu się dorosłego człowieka. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 257–262. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION