O właściwościach achmeologii, czyli uczeniu się dorosłego człowieka
Słowa kluczowe:
edukacja zawodowa, achmeologia, metodologia badańAbstrakt
Dużą trudnością w zarządzaniu okazuje się wydzielenie językoznawstwa, psychologii, pedagogiki i psychoterapii w oddzielnych kategoriach, kiedy w ramach jednorazowych badań są niepodzielnym pojęciowym, doświadczalnym i praktycznym kompleksem problemowym funkcjonującym jako jednorodny organizm. Celem przedstawionych tu rozważań jest próba częściowej odpowiedzi w kilku punktach ze wskazaniem wspólnych obszarów przenikania się poszczególnych kategorii badawczych. Chodzi o przygotowanie pełnego zbiorczego modelu umożliwiającego rozwiązanie zadanych problemów badawczych.Pobrania
Opublikowane
2010-06-30
Jak cytować
TSYMBAL, S. (2010). O właściwościach achmeologii, czyli uczeniu się dorosłego człowieka. Journal of Education, Technology and Computer Science, 1(1), 257–262. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7145
Numer
Dział
KSZTAŁCENIE NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.