Nauka przez doświadczenie – współpraca z przemysłem jako element edukacji
Słowa kluczowe:
projekt zespołowy, współpraca z przemysłem, Konferencja Projektów ZespołowychAbstrakt
Artykuł opisuje współpracę uczelni wyższej z sektorem przedsiębiorstw w celu umożliwienia studentom pozyskania bardziej wyspecjalizowanej wiedzy i umiejętności niezbędnych przy realizacji projektów zespołowych. Autorzy pokazują na przykładzie zajęć, w jaki sposób taka współpraca przebiega i jaki jest wkład przedsiębiorstwa w proces edukacji. Do tej pory słyszało się, że studenci przychodzący do pracy mieli bardzo rozległą wiedzę teoretyczną, ale nie praktyczną. Przedstawiony w artykule przykład pokazuje, w jaki sposób firmy są w stanie pomóc w procesie kształcenia po to, aby ten dysonans między wiedzą praktyczną a teoretyczną został zminimalizowany.Pobrania
Opublikowane
2015-03-30
Jak cytować
JELEŃ, Łukasz, KRZYŚ, A., & PIECZARKA, K. (2015). Nauka przez doświadczenie – współpraca z przemysłem
jako element edukacji. Journal of Education, Technology and Computer Science, 11(1), 142–146. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6537
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI ZAWODOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.