Kreowanie własnego wizerunku w mediach społecznościowych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.13Słowa kluczowe:
media społecznościowe, social media, wizerunekAbstrakt
Celem artykułu jest przybliżenie tematyki kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych, które z roku na rok rozrastają się, a profile użytkowników stają się swego rodzaju osobistymi wizytówkami. Autorka zwraca szczególną uwagę na fakt, że granica pomiędzy światem wirtualnym i realnym staje się coraz bardziej rozmyta. Wyjaśnia, dlaczego portale społecznościowe, takie jak Facebook oraz Instagram, są tak popularne, oraz podkreśla znaczenie informacji, które są tam zamieszczane. Zaznacza, że media społecznościowe zrewolucjonizowały sposób kreowania własnego wizerunku, co w dobie mediów społecznościowych jest łatwiejsze niż wcześniej. W social media znajdują się nie tylko nasi znajomi czy najbliższa rodzina, ale także potencjalni przyszli pracodawcy lub klienci. Okazuje się, że w świecie nowych mediów kreowanie swojego wizerunku oraz selekcjonowanie informacji o sobie staje się koniecznością.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
PUŁA, M. (2018). Kreowanie własnego wizerunku w mediach społecznościowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 102–106. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.13
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.