Metafora „cybergrzechu” jako inspiracja do refleksji nad pokusami Sieci
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.19Słowa kluczowe:
sieć, internet, cybergrzechy, cyfrowa rzeczywistość, youthquake, studentki pedagogikiAbstrakt
Cyfrowa rzeczywistość musi mieć realne odbicie w działalności wychowawczej i kształcącej, zaś nauczyciel powinien stać się aktywnym uczestnikiem procesu dostrzegania, nazywania i definiowania nowych zjawisk towarzyszących dzisiejszej edukacji. Świadomość konsekwencji, jakie może nieść ze sobą nadmierne zanurzenie dziecka w cyberprzestrzeni, jest niezwykle ważnym elementem intelektualnego wyposażenia przyszłych wychowawczyń najmłodszych. Artykuł odpowiada m.in. na pytanie: Jak problem ten widzą studentki pedagogiki oraz jak przyszłe wychowawczynie interpretują i definiują „cybergrzechy”?.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
SIWICKI, M., & GALANCIAK, S. (2018). Metafora „cybergrzechu” jako inspiracja do refleksji nad pokusami Sieci. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 143–150. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.19
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.