Dysharmonia kształcenia ogólnego przedmiotów ścisłych na studiach technicznych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.21Słowa kluczowe:
karta przedmiotu, korelacja międzyprzedmiotowaAbstrakt
Praca przedstawia stan korelacji programów nauczania przedmiotów ścisłych i technicznych na studiach inżynierskich. W oparciu o szczegółową analizę treści kształcenia matematyki i fizyki wskazano obszary rażącej dysharmonii w nauczaniu przedmiotów stanowiących bazę do kształcenia inżynierów.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
KACZOR, T. (2016). Dysharmonia kształcenia ogólnego przedmiotów ścisłych na studiach technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 170–176. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.21
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.