Dysharmonia kształcenia ogólnego przedmiotów ścisłych na studiach technicznych

Autor

  • Tadeusz KACZOR Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu, Wydział Mechaniczny, Katedra Fizyki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.21

Słowa kluczowe:

karta przedmiotu, korelacja międzyprzedmiotowa

Abstrakt

Praca przedstawia stan korelacji programów nauczania przedmiotów ścisłych i technicznych na studiach inżynierskich. W oparciu o szczegółową analizę treści kształcenia matematyki i fizyki wskazano obszary rażącej dysharmonii w nauczaniu przedmiotów stanowiących bazę do kształcenia inżynierów.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-15

Jak cytować

KACZOR, T. (2016). Dysharmonia kształcenia ogólnego przedmiotów ścisłych na studiach technicznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 170–176. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.21

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI TECHNICZNEJ