Rola nauczyciela akademickiego w kształceniu e-learningowym

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/kpe.2022.10.10

Słowa kluczowe:

nauczyciel akademicki, postawy człowieka, rola, e-learning

Abstrakt

Treść artykułu została ukierunkowana na określeniu zadań spoczywających na nauczycielach akademickich w kontekście kształcenia e-learningowego. W części pierwszej podjęto próbę określenia miejsca nauczyciela akademickiego w procesie kształcenia e-learningowego, z uwzględnieniem aktualnych trendów edukacyjnych. Część druga stanowi szczegółowe omówienie funkcji, jakie pełnić powinien wykładowca w swojej pracy dydaktycznej z uwzględnieniem kognitywno-konstruktywistycznej teorii uczenia się. Podsumowanie opracowania stanowią rekomendacje dla uczelni wyższych i nauczycieli akademickich w zakresie skutecznego stosowania technologii e-learningowych w procesie kształcenia.

Pobrania

Opublikowane

2022-12-15

Jak cytować

Tuczyński, K. (2022). Rola nauczyciela akademickiego w kształceniu e-learningowym. KULTURA – PRZEMIANY – EDUKACJA, 10, 156–162. https://doi.org/10.15584/kpe.2022.10.10

Numer

Dział

Człowiek wobec aktualnych przemian społeczno-kulturowych