Od edukacji do e-gospodarki. Kreatywność szansą na egalitaryzm globalny
DOI:
https://doi.org/10.15584/nsawg.2017.4.26Słowa kluczowe:
kreatywne kształcenie, edukacja, gospodarka elektronicznaAbstrakt
W artykule dokonano charakterystyki systemu edukacji wraz ze wskazaniem jego przemian w kierunku kreatywnego kształcenia oraz przedstawiono zasady funkcjonowania elektronicznej gospodarki stwarzającej potencjalne możliwości równości w skali globalnej. Na tle retrospekcji instytucji edukacyjnych ukazano mankamenty obowiązującego systemu edukacji i konieczność jego zmian z punktu widzenia kreatywności jako wzorca kształtowania społeczeństwa informacyjnego. Zaprezentowano motywacje kreatywności jednostki w ekonomii kreatywności oraz miejsca socjalizacji kreatywnych jednostek (środowisko, instytucje, organizacje, second life). Przedstawiono ideę i struktury elektronicznej gospodarki.Pobrania
Opublikowane
2020-11-13
Jak cytować
Leśniak-Moczuk, A. D. (2020). Od edukacji do e-gospodarki. Kreatywność szansą na egalitaryzm globalny. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 4(52), 372–383. https://doi.org/10.15584/nsawg.2017.4.26
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Uniwersytet Rzeszowski
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.