Nie tylko najmłodsi programują!

Autor

  • Katarzyna Myśliwiec Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2018.13.17

Słowa kluczowe:

programowanie,, kodowanie,, edukacja wczesnoszkolna

Abstrakt

W artykule podjęto problematykę przygotowania studentów kierunku pedagogika przed-szkolna i wczesnoszkolna do zagadnień związanych z programowaniem we wczesnej edukacji dziecka. W związku ze zmianami w zapisach podstawy programowej konieczne stało się meryto-ryczne i metodyczne doskonalenie w tym zakresie, zarówno przyszłych, jak i aktywnych już za-wodowo nauczycieli.

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

Myśliwiec, K. (2018). Nie tylko najmłodsi programują!. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 135–140. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.17

Numer

Dział

NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE