Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 13 (2018)
Tom 13 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2018.13
Opublikowane:
2018-12-15
Pełny numer
PDF
Wstęp
Aleksander Piecuch
7-8
PDF
TIK A SPOŁECZEŃSTWO
Problemy informatyzacji współczesnego społeczeństwa
Sławomir Iskierka, Zbigniew Weżgowiec
11-17
PDF
Media cyfrowe a kultura
Aleksander Piecuch
18-23
PDF
Technologie informacyjne w świetle praktyk czytelniczych
Marek Kęsy
24-31
PDF
Personalizacja profili internetowych wyzwaniem dla współczesnej edukacji
Sławomir Iskierka, Zbigniew Weżgowiec
32-39
PDF
Humanista – inżynier, czyli o społecznym wymiarze informatyki
Marzena Żurek
40-46
PDF
Przetwarzanie danych biometrycznych w usługach elektronicznych
Iwona Iskierka
47-54
PDF
Najważniejsze idee czwartej rewolucji przemysłowej (industrie 4.0)
Waldemar Furmanek
55-63
PDF
TIK A EDUKACJA
Wokół debaty „Ed-Tech”. krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii
Krzysztof Łuszczek
67-75
PDF
Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej w szkole
Marta Bałażak
76-84
PDF
Technologie informacyjne w nauczaniu geometrii w szkole podstawowej
Monika Maj, Ewa Falkiewicz
85-90
PDF
E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie
Agnieszka Szewczyk
91-104
PDF
E-learning – zalety i wady z punktu widzenia studenta
Patrycja Sito, Agnieszka Molga, Artur Hermanowicza
105-112
PDF
Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością
Katarzyna Garwol
113-118
PDF
NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE
Nauka programowania/kodowania w edukacji najmłodszych
Beata Kuźmińska-Sołśnia
121-128
PDF
Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej
Wojciech Czerski
129-134
PDF
Nie tylko najmłodsi programują!
Katarzyna Myśliwiec
135-140
PDF (English)
Raspberry Pi jako środowisko edukacyjne
Stanisław Szabłowski
141-146
PDF
Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej
Piotr Kisiel
147-152
PDF
Wyszukiwanie obiektów o podobnych cechach w bazie danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Jacek Wołoszyn
153-158
PDF
Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych
Artur Hermanowicza, Agnieszka Molga
159-164
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Aktualny numer