Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej w szkole

Autor

  • Marta Bałażak Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2018.13.10

Słowa kluczowe:

nauczyciel,, technologia informacyjna i medialna,, praca nauczyciela,, postawa wobec pracy

Abstrakt

Edukacja informatyczna i medialna we współczesnej szkole już stała się faktem, ale nie każ-dy nauczyciel jest równie zainteresowany wykorzystaniem jej w swojej pracy. Sposób i poziom wykorzystania najnowszych osiągnięć technologii w edukacji wskazuje na różne postawy nauczy-cieli wobec ich pracy.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

Bałażak, M. (2018). Postawy nauczycieli wobec edukacji informatycznej i medialnej w szkole. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 76–84. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.10

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA