Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej

Autor

  • Piotr Kisiel Uniwersytet Rzeszowski

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2018.13.19

Słowa kluczowe:

programowanie,, kompilacja,, program,, android,, cpp,, nauka programowania

Abstrakt

Korelacja wiedzy zdobytej w procesie edukacji z otaczającym światem ma kluczowe znaczenie. Artykuł przedstawia nie tyle modyfikację treści nauczania programowania na lekcjach rozszerzonej Informatyki, co poprzez dobór środowiska programowania, umożliwienie tworzenia atrakcyjnych i użytkowych aplikacji na urządzenia mobilne wykorzystywane przez uczniów na co dzień.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

Kisiel, P. (2018). Praktyczne aspekty nauki programowania w szkole średniej. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 147–152. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.19

Numer

Dział

NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE