Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy Arduino

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2019.14.12

Słowa kluczowe:

nauka programowania mikrokontrolerów, Arduino, informatyka szkoła średnia

Abstrakt

Umiejętność doboru odpowiedniego środowiska informatycznego w realizacji rozwiązań problemów jest kluczową umiejętnością współczesnego programisty. Obecne możliwości łączenia mikroelektroniki i programowania na tanich i ogólnodostępnych platformach, są olbrzymią szansą uatrakcyjnienia procesu edukacyjnego nauki programowania. Niniejszy artykuł porusza praktyczne aspekty programowania mikrokontrolerów Arduino na poziomie szkoły średniej.

Pobrania

Opublikowane

2019-12-15

Jak cytować

Kisiel, P. (2019). Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy Arduino. Dydaktyka Informatyki, 14, 147–161. https://doi.org/10.15584/di.2019.14.12

Numer

Dział

NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE