Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy Arduino
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2019.14.12Słowa kluczowe:
nauka programowania mikrokontrolerów, Arduino, informatyka szkoła średniaAbstrakt
Umiejętność doboru odpowiedniego środowiska informatycznego w realizacji rozwiązań problemów jest kluczową umiejętnością współczesnego programisty. Obecne możliwości łączenia mikroelektroniki i programowania na tanich i ogólnodostępnych platformach, są olbrzymią szansą uatrakcyjnienia procesu edukacyjnego nauki programowania. Niniejszy artykuł porusza praktyczne aspekty programowania mikrokontrolerów Arduino na poziomie szkoły średniej.Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2019-12-31
Jak cytować
Kisiel, P. (2019). Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy Arduino. Dydaktyka Informatyki, 14, 147–161. https://doi.org/10.15584/di.2019.14.12
Numer
Dział
NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Dydaktyka Informatyki

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.