Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy Arduino
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2019.14.12Słowa kluczowe:
nauka programowania mikrokontrolerów, Arduino, informatyka szkoła średniaAbstrakt
Umiejętność doboru odpowiedniego środowiska informatycznego w realizacji rozwiązań problemów jest kluczową umiejętnością współczesnego programisty. Obecne możliwości łączenia mikroelektroniki i programowania na tanich i ogólnodostępnych platformach, są olbrzymią szansą uatrakcyjnienia procesu edukacyjnego nauki programowania. Niniejszy artykuł porusza praktyczne aspekty programowania mikrokontrolerów Arduino na poziomie szkoły średniej.Pobrania
Opublikowane
2019-12-15
Jak cytować
Kisiel, P. (2019). Programowanie mikrokontrolerów w szkole średniej z użyciem platformy Arduino. Dydaktyka Informatyki, 14, 147–161. https://doi.org/10.15584/di.2019.14.12
Numer
Dział
NARZĘDZIA TIK W PRAKTYCE