Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2018.13.14Słowa kluczowe:
cyberprzestępczość,, cyberprzemoc,, szkoła,, uczeń,, InternetAbstrakt
Artykuł podejmuje problematykę cyberprzestępczości w szkole, a zwłaszcza najbardziej obecnego wśród uczniów zjawiska cyberprzemocy rówieśniczej. Po omówieniu form szkolnej cyberprzemocy następuje próba charakterystyki problemu i określenia skali zjawiska. W ramach podsumowania zwrócono uwagę na wybrane procedury zapobiegania i postępowania w przypadku ujawnienia tego typu zachowań oraz konieczność uświadamiania młodzieży w tym zakresie.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
Garwol, K. (2018). Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 113–118. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.14
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA