Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością

Autor

  • Katarzyna Garwol Uniwersytet Rzeszowski

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2018.13.14

Słowa kluczowe:

cyberprzestępczość,, cyberprzemoc,, szkoła,, uczeń,, Internet

Abstrakt

Artykuł podejmuje problematykę cyberprzestępczości w szkole, a zwłaszcza najbardziej obecnego wśród uczniów zjawiska cyberprzemocy rówieśniczej. Po omówieniu form szkolnej cyberprzemocy następuje próba charakterystyki problemu i określenia skali zjawiska. W ramach podsumowania zwrócono uwagę na wybrane procedury zapobiegania i postępowania w przypadku ujawnienia tego typu zachowań oraz konieczność uświadamiania młodzieży w tym zakresie.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

Garwol, K. (2018). Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 113–118. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.14

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA