Wokół debaty „Ed-Tech”. krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2018.13.9Słowa kluczowe:
edukacja,, nowe technologie,, Internet,, ed-techAbstrakt
Ostatnie lata przynoszą coraz więcej głosów krytycznych dotyczących zastosowania nowych technologii w edukacji. Uporządkowana, krytyczna debata dotycząca tego problemu ma pomóc właściwie ukierunkować refleksję badawczą. Nie chodzi o eliminację nowych technologii z edu-kacji, ale o efektywne ich wykorzystanie oparte na rzetelnym opisie aktualnego stanu, pozba-wionym przesadnego entuzjazmu charakterystycznego dla pierwszych dekad rozwoju technologii cyfrowych.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
Łuszczek, K. (2018). Wokół debaty „Ed-Tech”. krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 67–75. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.9
Numer
Dział
TIK A EDUKACJA