Wokół debaty „Ed-Tech”. krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii

Autor

  • Krzysztof Łuszczek Uniwersytet Szczeciński

DOI:

https://doi.org/10.15584/di.2018.13.9

Słowa kluczowe:

edukacja,, nowe technologie,, Internet,, ed-tech

Abstrakt

Ostatnie lata przynoszą coraz więcej głosów krytycznych dotyczących zastosowania nowych technologii w edukacji. Uporządkowana, krytyczna debata dotycząca tego problemu ma pomóc właściwie ukierunkować refleksję badawczą. Nie chodzi o eliminację nowych technologii z edu-kacji, ale o efektywne ich wykorzystanie oparte na rzetelnym opisie aktualnego stanu, pozba-wionym przesadnego entuzjazmu charakterystycznego dla pierwszych dekad rozwoju technologii cyfrowych.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

Łuszczek, K. (2018). Wokół debaty „Ed-Tech”. krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii. Dydaktyka Informatyki, 13(13), 67–75. https://doi.org/10.15584/di.2018.13.9

Numer

Dział

TIK A EDUKACJA