Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Aktualny numer
Archiwum
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Przesyłanie tekstów
Proces recenzji
Etyka publikacyjna
Polityka prywatności
Ogłoszenia
Kontakt
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 10 (2015)
Tom 10 (2015)
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2015.10
Opublikowane:
2015-12-15
Pełny numer
PDF
Od rozpoznania problematyki do badań naukowych
Waldemar Furmanek
7-10
PDF
Wstęp
Aleksander Piecuch, Waldemar Furmanek
11
PDF
INFORMATYKA W SPOŁECZEŃSTWIE
Technologiczny radar CISCO 2014
Waldemar Furmanek
15-19
PDF
Jak oswoić osobę starszą z komputerem – aspekty dydaktyczne i psychologiczne
Agnieszka Szewczyk, Justyna Wnuk
20-28
PDF
Geneza i rozwój wykorzystania komputerów i internetu przez dzieci i młodzież w stanach zjednoczonych i niektórych krajach unii europejskiej. Aspekty porównawcze
Krzysztof Łuszczek
29-37
PDF
Edukacja dorosłych w programie Erasmus+
Iwona Iskierka
38-46
PDF
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI
Analfabetyzm cyfrowy wyzwaniem dla dydaktyki informatyki
Waldemar Furmanek
49-62
PDF
Kształcenie informatyczne w szkole średniej – 30 lat później
Aleksander Piecuch
63-71
PDF
Obszary kultury technicznej pomijane w kształceniu ICT
Janusz Janczyk
72-79
PDF
Technologia BYOD w polskich szkołach
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec
80-89
PDF
Kształcenie techniczne w ujęciu komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM
Marek Kęsy
90-98
PDF
Nauczanie programowania w polskim szkolnictwie
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec
99-107
PDF
Zastosowanie aplikacji pomiarowych w nauczaniu metrologii
Stanisław Szabłowski
108-113
PDF
IKT vo výučbe predmetu technika na základnej škole
Ján .Pavlovkin
114-124
PDF (Slovenčina)
Perspektíva reálnych experimentov vo vzdelávaní
Tomáš Kozík, Marek Šimon
125-132
PDF (Slovenčina)
Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia
Agnieszka Molga
133-139
PDF
Platformy e-learningowe – serwis internetowy o profilu dydaktycznym
Agnieszka Molga
140-146
PDF
Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne
Agnieszka Molga
147-153
PDF
Automatyzacja procesu archiwizacji przyrostowej danych z wykorzystaniem GIT
Jacek Wołoszyn
154-159
PDF
Bezpieczeństwo systemu informatycznego jako proces
Jacek Wołoszyn
160-165
PDF
Kontrola integralności kluczowych elementów systemu informatycznego
Jacek Wołoszyn
166-171
PDF
RECENZJE
Na marginesie książki Euniki Baron-Polańczyk, Chmura czy silos? nauczyciele wobec nowych trendów ICT, Wyd. Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2011, ss. 365, ISBN 978-83-7481-465-2
Waldemar Furmanek
175-183
PDF
Humanistyczna pedagogika pracy. Praca człowieka w cywilizacji informacyjnej, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2014, ss. 398, ISBN 978-83-7996-044-6 – kilka refleksji o nowej książce prof. Waldemara Furmanka184-187
Aleksander Piecuch
184-187
PDF
Humanistyczna pedagogika pracy. Charakterystyka dyscypliny naukowej, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2013, ss. 474, ISBN 978-83-7338-873-4 – monografia prof. Waldemara Furmanka
Ireneusz Wiech
188-191
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Zgłoś tekst
Zgłoś tekst
Aktualny numer