Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Peer Review Process
Code of Ethics
Privacy Statement
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 10 (2015)
Vol. 10 (2015)
DOI:
https://doi.org/10.15584/di.2015.10
Published:
2015-12-15
Full Issue
PDF (Język Polski)
Od rozpoznania problematyki do badań naukowych
Waldemar Furmanek
7-10
PDF (Język Polski)
Wstęp
Aleksander Piecuch, Waldemar Furmanek
11
PDF (Język Polski)
INFORMATYKA W SPOŁECZEŃSTWIE
Radar technology CISCO 2014
Waldemar Furmanek
15-19
PDF (Język Polski)
How to familiarize an elderly person with a computer – educational and psychological aspects
Agnieszka Szewczyk, Justyna Wnuk
20-28
PDF (Język Polski)
The origin and development of using computers and the internet by children and young people in the USA an the some EUROPEAN UNION COUNTRIES. Comparative aspects
Krzysztof Łuszczek
29-37
PDF (Język Polski)
Adult education in Erasmus+ program
Iwona Iskierka
38-46
PDF (Język Polski)
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI
Digital illiteracy challenge for the teaching of computer science
Waldemar Furmanek
49-62
PDF (Język Polski)
Education of informatics in high school – 30 years later
Aleksander Piecuch
63-71
PDF (Język Polski)
The areas of technical culture overlooked in the education of ICT
Janusz Janczyk
72-79
PDF (Język Polski)
BYOD technology (bring your own device) at polish schools
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec
80-89
PDF (Język Polski)
Technical education in terms of computer integrated manufacturing CIM
Marek Kęsy
90-98
PDF (Język Polski)
Programming teaching in the polish education
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec
99-107
PDF (Język Polski)
The use of measurement applications in the teaching of metrology
Stanisław Szabłowski
108-113
PDF (Język Polski)
ICT in the teaching of subject’s technique for primary school
Ján .Pavlovkin
114-124
PDF (Slovenčina)
The perspective of real experiments in education
Tomáš Kozík, Marek Šimon
125-132
PDF (Slovenčina)
E-learning platforms and their importance for the learning process
Agnieszka Molga
133-139
PDF (Język Polski)
E-learning platforms – internet service didactic profile
Agnieszka Molga
140-146
PDF (Język Polski)
E-learning platforms and educational courses
Agnieszka Molga
147-153
PDF (Język Polski)
Automating the process of incremental backup data using GIT
Jacek Wołoszyn
154-159
PDF (Język Polski)
Security system as a process
Jacek Wołoszyn
160-165
PDF (Język Polski)
Checking the integrity of the key elements of the informatics system
Jacek Wołoszyn
166-171
PDF (Język Polski)
RECENZJE
Na marginesie książki Euniki Baron-Polańczyk, Chmura czy silos? nauczyciele wobec nowych trendów ICT, Wyd. Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2011, ss. 365, ISBN 978-83-7481-465-2
Waldemar Furmanek
175-183
PDF (Język Polski)
Humanistyczna pedagogika pracy. Praca człowieka w cywilizacji informacyjnej, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2014, ss. 398, ISBN 978-83-7996-044-6 – kilka refleksji o nowej książce prof. Waldemara Furmanka184-187
Aleksander Piecuch
184-187
PDF (Język Polski)
Humanistyczna pedagogika pracy. Charakterystyka dyscypliny naukowej, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2013, ss. 474, ISBN 978-83-7338-873-4 – monografia prof. Waldemara Furmanka
Ireneusz Wiech
188-191
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue